/sign-in

Regulament

  • Congresul Medical Internațional pentru studenți, rezidenți și tineri medici este primul congres medical din Moldova, organizat de Asociația Studenților și Rezidenților în Medicină (ASRM), al cărui scop principal îl constituie experiența științifică și schimbul de cunoștințe ale studenților, rezidenților și tinerilor medici, precum și fortificarea relațiilor interculturale.
  • Comitetul de Organizare este alcătuit din membri ai ASRM și include: un Președinte, doi Vicepreședinți, un Secretar General, precum și Content manager, responsabil Workshop-uri, responsabil Logistică, Program social, Voluntari, Facultate de Stomatologie, Facultate de Farmacie, Facultatea Medicină Nr.2, Președinte de onoare și alte funcții, în dependență de solicitările/nevoile comitetului organizatoric.
  • Congresul va organiza sesiuni științifice: Medicina Internă; Chirurgie; Farmacie; Stomatologie; Sănătate Publică; Științe fundamentale; Etică, deontologie și asistență medicală; Cazuri clinice, Particularități în optometrie, și alte sesiuni în dependență de actualitatea lor.
  • Site-ul oficial al congresului este medespera.md
  • Programul social este unul opțional și poate fi selectat separat până în prima zi de congres (în dependență de program și solicitări).
  • Limba oficială a Congresului este ENGLEZA.

  • Pentru a vă înregistra la Congresul Internațional MedEspera, este necesar să parcurgeți următoarele etape:
  1. Înregistrarea pe site-ul oficial ca: participant activ, participant pasiv, participant pasiv cu publicație sau doar publicație.
  2. Achitarea participării conform datelor de la capitolul Achitări.
  3. Pentru finalizarea procesului de înregistrare a participantului activ este necesar să încărcați abstractul conform datelor de la capitolul Abstracte, atât pentru participanți cu postere cât și prezentări orale.
    • Participantul este obligat să verifice validitatea datelor introduse la crearea contului personal. Datele introduse de participant la înregistrare

vor fi utilizate pentru realizarea Diplomelor/Certificatelor de participare, badge-urilor personalizate. Comitetul de organizare nu este responsabil de corectitudinea datelor introduse. 

Ca participant activ:

  • Veți avea posibilitatea să prezentați lucrarea științifică pentru o audiență internațională, în cadrul sesiunii științifice tematice.
  • Veți beneficia de welcome kit.
  • Veți lua parte la concursul de abstracte, workshopuri și lecții magistrale.
  • Veți primi Certificat de participare electronic ca participant activ și credite EMC.
  • Veți beneficia pe deplin de programul social, plus opțiunile suplimentare, la solicitare, conform secțiunii Achitări.

Statutul participantului activ poate fi schimbat, dacă:

  • Abstractul participantului nu corespunde criteriilor de originalitate.
  • Abstractul participantului nu este selectat ca prezentare orală sau poster. El sau ea mai poate participa la conferință ca participant pasiv.
  • El sau ea nu a încărcat abstractul în termenul indicat pe site-ul oficial. În acest caz contul persoanei se inactivează, iar participarea la Congresul Internațional MedEspera se anulează, fără posibilitatea rambursării banilor.

Ca participant pasiv:

  • Veți beneficia de welcome kit.
  • Veți participa la workshop-uri și lecții magistrale.
  • Veți beneficia pe deplin de programul social, plus opțiunile suplimentare, la solicitare, conform secțiunii Achitări.
  • Veți primi Certificat de participare electronic ca participant pasiv și credite EMC.
  • Nu veți avea posibilitatea să prezentați rezultatele cercetărilor personale la conferința internațională.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ca Participant pasiv cu publicație:

 

 

 

 

 

 

 

  • Veți avea posibilitatea să publicați rezultatele cercetărilor personale, dar nu veți putea prezenta lucrarea științifică pentru o audiență internațională, în cadrul sesiunii științifice tematice.
  • Veți beneficia de welcome kit.
  • Veți participa la workshopuri și lecții magistrale.
  • Veți beneficia pe deplin de programul social, plus opțiunile suplimentare, la solicitare, conform secțiunii Achitări.
  • Veți primi Certificat de participare electronic ca participant pasiv și credite EMC.

 

 

Publicații:

 

 

  • Participantul trebuie să încarce abstractul în termenul indicat de comitetul organizatoric, respectând condițiile din secțiunea Abstracte, iar acesta se va regăsi în cartea de abstracte, publicată pe site-ul congresului.
  • Nu veți beneficia de program social MedEspera 2024
  • Participantul nu va beneficia de diplomă și credite EMC.

 

  1. Toți studenții universității de medicină, începând cu anul I până la rezidenți și doctoranzi până în 35 ani sunt admiși să participe la Congresul Internațional MedEspera 2024.
  2. Înregistrările și abstractele încărcate după data limită nu vor fi acceptate și nu vor fi introduse în cartea de abstracte.
  3. După deadline-ul de înregistrare( 14 ianuarie), participanții nu au posibilitatea de a schimba pachetul de participare.

 

  • Comitetul științific încurajează prezentarea de materiale științifice originale, cazuri clinice / rezultate actualizate ale cercetărilor anterioare, review literar, care nu au fost prezentate și publicate la alte congrese.
  • Rezumatul lucrărilor științifice trebuie scris în limba engleză, în limita de 3000 de caractere/300 cuvinte în volum (inclusiv spațiile goale) și nu trebuie să conțină  grile, grafice sau imagini.
  • Abstractele vor fi acceptate doar după ce vor fi verificate de programa ANTIplagiat.
  • Un abstract trebuie să conțină următoarele capitole:
  1. Studiu original, review literar: Author, scientific adviser, title, introduction, aim of study, material and methods, results, conclusions and 2 – 5 key words.
  2. Prezentarea cazului: Author, scientific adviser, title, introduction, case presentation, discussion, conclusions and 2 – 5 key words.

  • Introduction: trebuie să conțină toate datele de bază necesare cercetării.
  • Aim of study: va dezvălui cu claritate scopul principal al cercetării.
  • Material and methods: va descrie principiul execuției acestui studiu, inclusiv materialele, metodele și criteriile statistice utilizate în cadrul acestei cercetări particulare.
  • Results: va prezenta pe scurt rezultatele descoperite în timpul procesului de cercetare.
  • Conclusions: descrie rezultatul studiului corelat cu scopul și datele de fond prezentate în introducere.
  • Case presentation: explică de ce anume cazul dat trebuie studiat. Asigură informație despre examinarea fizică, investigația paraclinică, diagnosticul  diferențial și cel final.
  • Un abstract poate avea un autor și cel mult doi co-autori.
  • Autorii și co-autorii abstractelor încărcate trebuie să fie studenți, rezidenți sau doctoranzi până în 35 de ani ai universității de medicină.
  • Coordonatorii științifici pot fi: asistenți universitari, conferențiari universitari și profesori universitari, care au titlu de doctor în științe.
  • Rezumatele trebuie să conțină numele deplin și corect al autorilor, co- autorilor și coordonatorilor științifici, inclusiv afilierea științifică. Participantul poartă răspunderea totală referitor la corectitudinea datelor introduse.
  • Comitetul organizatoric nu poartă răspundere pentru datele incorect introduse de către participanți.

  • Toate abstractele acceptate vor fi publicate în cartea de abstracte accesibilă pentru toți participanții pe site-ul congresului.
  • Comitetul științific își menține dreptul de a respinge orice rezumat care nu îndeplinește cerințele de mai sus, de a modifica forma rezumatelor prezentate și de a le transfera într-o altă sesiune.
  • Numărul maxim de lucrări științifice pe un participant înregistrat este de 2.
  • Domeniile de activitate: Puteți încărca abstractele la următoarele secțiuni:
    • Medicină Internă
    • Chirurgie
    • Științe fundamentale
    • Etică, deontologie și nursing
    • Stomatologie
    • Farmacie
    • Sănătate publică
    • Cazuri clinice
    • Particularități în optometrie, etc.

REDACTARE

  • Posterul trebuie să fie în format .pdf și format 4K.
  • Un șablon de poster va fi trimis pe emailul dvs, după ce obținem confirmarea de la comisia de verificare a abstractelor, modificați-l în PowerPoint și exportați-l în .pdf, orientare ALBUM.
  • Titlul trebuie să fie suficient de mare pentru a fi văzut de la o distanță aproximativă de 3 metri.
  • Participanții trebuie să folosească un font Times New Roman, mărimea 28- 32 pentru textul normal și mai mare pentru subtitrări). Ar trebui să existe un contrast adecvat între font și fundal.
  • Fiecare obiect ilustrativ (imagine, figură, grafic, diagramă, tabel) trebuie să aibă un titlu sau o scurtă explicație și o legendă.
  • Se recomandă ca toate detaliile irelevante să fie eliminate, pentru a nu supraîncărca posterul cu informații.
  • Toate posterele trebuie să fie realizate după template-ul oferit de către comitetul organizatoric MedEspera 2024.
  • Toate posterele vor fi colectate cu minim 7 zile înainte de sesiunea de prezentare de către persoana responsabilă.

PREZENTARE

  • Posterele revizuite pozitiv au dreptul de a fi prezentate în timpul Congresului și vor participa la concurs.
  • Toate posterele sunt prezentate pe cale orală.
  • Prezentarea posterului va dura până la 5 minute, iar discuția va dura încă 2 minute.
  • Prezentările care depășesc intervalul de timp menționat mai sus vor fi întrerupte de coordonatorii sesiunii.
  • Toți autorii trebuie să prezinte lucrarea în limba engleză. Autorul este obligat să participe la discuție după terminarea prezentării. Co-autori nu au voie să prezinte și să participe la discuție.
  • Rezultatele vor fi anunțate la ceremonia de închidere, la fel ca și înmânarea premiilor pentru locurile de frunte.

  • Dacă numărul de lucrări pentru o anumită sesiune nu îndeplinește această cerință, organizatorii le vor transfera într-o sesiune care este cel mai strâns legată de subiect.
  • În cazul în care numărul de prezentări depășește maximum 20, secțiunea se divide în două.
  • Comitetul științific este alcătuit din specialiști recunoscuți: conferențiari universitari, profesori universitari, medici practicieni și cercetători.
  • Articolele revizuite pozitiv au dreptul de a fi prezentate în timpul Congresului și vor participa la concurs.
  • Coordonatorii unei ședințe speciale au dreptul să excludă o lucrare științifică din concurs dacă persoana care înregistrează un rezumat sau prezintă o lucrare nu respectă regulamentul.
  • Lucrările științifice sunt prezentate oral, în baza unei prezentări power point, conform template-ului oferit de către comitetul organizatoric.
  • Prezentarea trebuie trimisă unui coordonator de sesiune, înainte de termenul stabilit de coordonator. Toate animațiile și fișierele sonore sunt atașate de autori pe propria răspundere.

PREZENTAREA

  • Prezentatorul într-o sesiune orală are 7 minute pentru prezentare și 3 minute pentru discuție.
  • Prezentările care depășesc intervalul de timp menționat mai sus vor fi întrerupte de coordonatorii sesiunii.
  • Autorul este cel care prezintă lucrarea și este obligat să participe la discuție după terminarea prezentării. Co-autori nu au voie să participe la discuție.
  • Toți autorii trebuie să prezinte lucrarea în limba engleză și să răspundă la întrebări.
  • Rezultatele vor fi anunțate la ceremonia de închidere, la fel ca și înmânarea premiilor pentru locurile de frunte.

  • Congresul va organiza, diverse workshop-uri, la care toți participanții activi și pasivi se pot înregistra pe site-ul MedEspera.
  • Toate înregistrările la workshop-uri vor fi deschise după încheierea termenului de aplicare și achitare și se va desfășura în limita locurilor disponibile!

  • Fiecare workshop are o limită maximă a participanților, iar odată ce acesta a fost atins, opțiunea acestui workshop va fi eliminată din lista de pe site- ul MedEspera.

  1. Prezența la ceremonia de deschidere oficială a Congresului MedEspera 2024.
  2. Prezența la minim 2 lecții magistrale și 1 workshop.
  3. Prezența la ceremonia de închidere oficială a Congresului MedEspera 2024.
  4. Completarea formularului de feedback la sfârșitul congresului.
  • Diplomele vor fi transmise pe adresa de email cu care participantul s-a înregistrat la congres. Pentru a obține diploma digitală, trebuie să îndepliniți etapele obligatorii menționate mai sus.

Participarea la activitățile științifice va fi evidențiată electronic și va fi verificată prin scanarea unui QR code de către persoanele responsabile

  • Ziua și ora vor fi anunțate pe site-ul nostru web și pe rețelele de socializare.
  • Pentru a vă înregistra, starea contului dvs. trebuie să fie PLĂTIT. Aceasta înseamnă că trebuie să plătiți taxa de participare și apoi să verificați actualizarea stării de plată în contul dvs. înainte de deschiderea înregistrării pentru cursuri și workshop-uri. Dacă există vreo problemă, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați, la adresele de email sau nr. de telefon indicate în secțiunea Contacte.
  • Rubrică specială pentru înregistrarea la lecții magistrale și workshop-uri se va deschide în cont atunci când începe procesul de înregistrare.
  • Toți participanții care nu se înregistrează la cursuri și ateliere vor fi distribuiți aleatoriu, în limita locurilor disponibile.
  • Doar participanții activi, pasivi și pasivi cu publicație se pot înregistra la cursuri și workshopuri.

 

  • Nici o plată nu va fi acceptată după expirarea termenului limită.
  • Taxa de înscriere timpurie este de 35 EUR pentru participanții pasivi cu publicație, 30 EUR pentru participanții pasivi, 30 EUR pentru participanții activi și 10 EUR pentru participanții cu publicație.
  • Pentru înscrierile târzii, taxele sunt 45 EUR pentru participanții pasivi cu publicație, 40 EUR pentru participanții pasivi, 40 EUR pentru participanții activi și 10 EUR pentru participanții cu publicație.
  • Prețul pentru Programul Social este stabilit de către Comitetul Organizatoric și va fi anunțat pe site-ul congresului.
  • Achitarea taxei poate fi efectuată cu ajutorul cardului MasterCard sau Visa sau prin transfer bancar.
  • Taxele includ: Intrarea la toate evenimentele științifice în perioada oficială a congresului, intrarea la cermoniile de deschidere și închidere, pauzele de cafea, fourchette, lunch, welcome kit, program book și abstract book pentru participanți activi.
  • Rambursări: o rambursare integrală poate fi solicitată numai până la data de 1 martie, după 1 martie - rambursarea de 50% poate fi solicitată până la data de 1 aprilie, fără rambursare după 1 aprilie.
  • Organizatorii Congresului au tot dreptul, la discreția lor cu o notificare prealabilă, să modifice orice participare sau taxă specială și/sau orice termen limită de plată. Aceste modificări nu afectează participanții care deja au achitat și au primit confirmarea plății
  • Comisia organizatorică are dreptul de a modifica statutul participantului în cazul în care acesta nu respectă condițiile formei de participare.

  • Înregistrarea unei lucrări științifice este echivalentă cu aprobarea acestor reglementări și consimțământul pentru prelucrarea tuturor datelor furnizate în timpul înregistrării lucrării științifice.
  • Comitetul organizatoric MedEspera 2024 își rezervă toate drepturile de a utiliza materialele media realizate în cadrul evenimentului, pentru promovarea Congresului și postarea acestora pe site-ul oficial, dar și pe pagina de Facebook a congresului.
  • Interpretarea acestor reglementări și soluționarea oricăror probleme care nu sunt incluse în regulamente vor fi rezolvate de către Comitetul de Organizare.
  • Comitetul Organizatoric este reprezentat de către Asociația Studenților și Rezidenților în Medicină din Moldova, adresa: Nicolae Testemițanu 25, email: asr@usmf.md
  • Vă rugăm să fiți conștienți odată ce ați înregistrat plata, sunteți de acord cu toate regulile expuse în acest regulament.